you don't know how lovely you are

lovet har börjat, FANTASTISKT.
inte för det hänt något kul direkt, men skönt att slippa gå upp till skolan..

helgen var rätt kul iallafall :)
i söndags var jag hos mormor, där bjöds det på smörgåstårta. ousch så gott.
sen efteråt var jag och tränade. första gången på massor av veckor.
ivilketfall gick det jääätte bra :) så det va kul.
igår gjorde jag nog inget vettigt,
tog en promenad på morgonen, åkte och gymma (gick med bra) , 
kom hem, åkte med mamma<3 till ikanohuset o runt till stan oså,
köpte kalcium tabletter. jaaa. haha-
sen när jag kom hem så sov jag, var ritkigt trött.& hade huvudvärk.

idag ska jag nog inte göra något speciellt. 
Ska snaaaaaaaaart med therese till citygross, 

imorgon ska jag vara barnvakt ! ska bli myspys.
iadoreyouuu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0