du vet att när jag blir stor,

blev ingen bio med majsan,
som vi först hade planerat..
den gick bara skittidigt, och då blev det inget skoj..
istället drog vi in till stan och fikade ett par timmar :)
är alltid trevligt såhär på veckoslutet, bara chilla,
så att säga. :) haha, trevligt på statiton vare.

annars har jag inte gjort mycket idag.. :^)
skulle gått en promenix med phille,
men så blidde det visst inte.....

imorrn är det planerat att brors & Saras barn ska komma!
hopppppaaas!!! Så jeffla kul :)

annars ska jag bara träna imorrn på morgonen,
aldrig fel det heller. :)

förut va jag astrött, och nu är jag pigg så in i.
trääääligt, ska iaf försöka sova nu, så SOV GOTT !

så är du alltid mig lillebror, bapappappaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0