du är underbar

iidag har det vart hurtigt.
hade först panik över att jag inte hade någonting planerat,
hade tänk åka till ikano, men så blidde det inte.
Istället va jenny inne på msn och fick med mig på en springtur,
blev "runt ekängen" huhu. blev gaanska mycket jobbigare i den här blåsten..

ivarjefall, nu har jag ätit och funderar på
om jag snart ska ge mig iväg och träna,
eller om jag ska vänta någon timma.
får se hur det bliir.

lovet har förövrigt vart mycket vääärt,
vart med älsk massor<3
och bara fördrivit tiden med smågrejer,
altid skönt.
men imorrn blire nya tag, fyra veckor,
men sen looov igen..!
sen tre veckor, och sen fem veckors praktik.
sen två veckor (eller ngt) sen sommarlov!!!!!

SISTA SOMMARLOVET ! fytuuusan.

igår såg jag förresten tussilago, och idag såg jag ännu fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0