better whit you

Idag har vart en bra dag :)
har vart trött, så har flummat som tusan.
idrotten var underbar, badminton,
sånt tycker vi om!!
så man slipper slita på de sista krafterna..
Hade sovmogon både idag&igår,
igår hade jag till 10.40, gaaanska så skönt!
idag hade jag till halv tio, också vääldigt skönt!!

hade inte metodrum idag, så hade bara tre lektioner,
tre vääligt slappa lektioner, bör tilläggas.
första lektionen hade vi visserligen bara i fem minuter, typ.
så underbar dag!
awn gick jag och majaaa till gymmat,
körde stenhårt. RIGHT? hahhaa,
jaa, armarna fick iallafall lite stryk,
men förövrigt tog jag det ganska lugnt, bastade oså :)

Nu sitter jag hemma, vill gå ut o springa,
men så tittar man ut, näääääääeeej, blire då.
men jag är tammetusan sugen! (tittar ut -> näääjä)
med tankarna på löpning tänkte jag anmäla mig till
vårruset & tjejmilen i veckan :)    väääärt.

MSN FUNGERAR INTE OCH JAG BLIR GAAAAALEN
eftersom jag ska berätta det läskigaste!!!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0