vilken stjärna.

Timmar framför datorn idag =27.

dagen började med sovmorgon.
skönt, men att ha sovis till tio gör ingen större nytta.
till på köpet hade vi börjat 9.30, så jag kom försent, lektionen hade tillomed hunnit sluta.
men då hann vi sätta oss lite med historian och finlira lite på den.
enda tills historian började & läraren var sjuk, så vi hann sitta hur länge som helst.

efter lunchen hade vi internationella, som påbörjades och avslutades lika snabbt.
var klar vid ett och skulle egentligen slutat 16. skönt tänkte jag...
satte mig återigen med historian för att skicka in den,
men lämnade inte skolan försen 16.30 när biblan stängde.
det som var officiell pluggamattedag, blev uppskjutet tills imorrn.

eller EN timma plugga jag matte :D 
en timma städade jag rummet,
resten av kvällen gör jag inte ett dugg.

ONT i ryggen. kom och ge lite massage kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0