mellandagarna

ojojoj.. vad tiden går fort när man har roligt ;)
hahaha.

har vart ett sjuktbra lov hittills och har bara träffat en massa underbara männsikor.
har hunnit ta det lugnt och spana in rean, träffa släkt & vänner, fylla år och fira jul.
julafton firades hos mormor, med god mat & trevligt folk.. det var jäkligt mysigt faktiskt :)
joona var där, och deras lilla hund också :D men det tog på krafterna att vara social.

på juldagen var det partaj och vi åkte till emelie en sväng! var roligt folk och jag hade det astrevligt.
sen åkte vi in till 55an och jag hade en asbra start på min födelsedag :D:D
träffade malin blandannat som annars var typ 200år sen.. KUUUL !!! OCH MIN LINNÉA
ah, svinbra kväll.

sen fyllde jag år, så nu känner jag mig lite större ;) till på köpet har jag börjat sova längre på morgonen..

igår träffade jag majros!! :D:D vi dack ett glas vin (!!!) och jag fick min födelsedagspresent, som var otroligt fin.
hade det supertrevligt även igår. ojojoj, vad bra jag haft det på senare dagar märker jag.

idag ska jag träffa linnet, myspys.

TREVLIG FORTSÄTTNING -och krya på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0