2008


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jo, det gjorde jag. åkte utomlands själv med maja, sökte jobb & fick jobb, kört bil , och massa därtill.  

2. Höll du några av dina nyårslöften?
ville bli en bättre människa. och det vill jag väl tro att jag blivit. lite socialare om inte annat.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
en del av mig.

5.Vilka länder besökte du?
turkiet

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
jag vill vara hemifrån mera, bli självständig.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
 inga datum direkt, mer händelser. öland, turkiet, lars,

8. Vad var din största framgång 2008?
har blivit bättre på att prata inför folk!

9. Största misstaget?
jag vill tro att jag inte begått några misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
inget allvarligt

11. Bästa köpet?
turkietresan, parasiten :),

12. Vad spenderade du mest pengar på?
resan till turkiet - galet värt

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
om du lämnade mig nu

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag vet inte direkt,l edsnare, men allt dåligt för väl något gott med sig.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
trott på mig själv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vart ledsen :/  det tjänar ju inte mycket till..

18. Hur tillbringar du julen?
hos mormor och morfar med min familj.

19. Blev du kär i år?
nej

20. Favoritprogram på TV?
one tree hill, ensam mamma söker, bonde, gossip girl.. ojojoj

21. Bästa boken du läste i år?
läste bara snabba chash, så det får bli den.

22. Största musikalista upptäckten?
upptäckt, hm, blir knäsvag av gitarrspel.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
fick en tv i förskott :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
nej :) eller en kortlek.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008
var på 55an, och med min familj :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mindre småtjaffs.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
random ;)

29. Vad fick dig att må bra?
mina vänner, mormor&morfar, tessan och desse..

.30. Vilken kändis var du mest sugen på?
bjööörn ville jag ge en kindpusss. haha

31. Vem saknade du?
vad  - en pappa.

32. De bästa nya människorna du träffade?
LINNÉA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0