I've been confused

Outta my mind lately .


oh, stressad vecka. men hann med allt.
fortfarande levande och har hälsan i behåll.
nästa vecka blir stressigare, men det går, allt går!
 
kan medge att gårdagen var lite svajig.
men bättre idag !! GALET mycket bättre.
började med att springa runt ån - skönt.
utan musik till på köpet, trode aldrig det skulle fungera
men det gjorde det ! gick  bra tillomed.
jag min klantis har tappat mitt andra par hörlurar på en månad
stabilt.

maja skaffade facebook till mig igår
hahahaha. klurig sida.

ska hem till Emelie i eftermiddag,
ska fixaa oss till robyns tjejmiddag :D
ohh, det kommer bli en mycket trevlig kväll!!!

JUST DANCE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0