godmorgon.

det känns så bra nu, alltihop.
:)

i fredags hade vi styrketräning på idrotten :) ett litet lagom pass sådär.
men mina armar är allergiska mot armhävningar, och därför har jag superont nu.
igår startade jag dagen med en springtur, äntligen.
sen åkte vi ner till iaknohuset på eftermiddagen, jag och min syster,
och jag handlade lite grejer, fast inget skoj direkt. :)
imorse ringde mitt jobb, det var längesen de väckte mig,
men givetvis skulle dem göra det idag, när jag somnade så sent inatt :o
men har skrivit klart svenskadikten på mogonen och "börjat" med matten,
vill ha tillbaka förra veckans energi, vill att provet ska vara över.
orkar inte plugga mera nu..

men på onsdag är det nationellt och på torsdag åker vi till huvudstaden :D
och imorgon får vi reda på hur engelskanationella gick, skakigt.

roligt inlägg, njae..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0