torsdag

haaaallå :)
vilket härligt väder det är idag,  så glad jag blir!!!
ustnu hänger faktikst det mesta i mitt liv på vädret, om solen tittar fram en stund känns allting faktikst genast mycket lättare, på något lustigt sätt.

Antar att solen var bakom mööörka dystra regnmoln under våran svenskatimme idag, då vi blandannat fick reda på våra valbarakurser, eller vad det heter. :S jag fick utvecklingsstörning, jippieyey, hade verkligen velat ha internationellt.. men det finns inget att göra åt saken, blev lite ledsen förstås! dras med det i ett år, uschnej. :/ aja.
imorse var jag en sväng på gymmet, sprang ett par kilometer innan skolan börjar. KUL tidsfördriv, jag älskar att träna nu mera så det gäller att ligga i så länge jag har den här motivationen, ofta är den bara på besök någon vecka. men nu känns det peppat, och känns även som att det kan hålla i sig ett tag. :)
Efter skolan besökte jag biblioteket för typ första gången i mitt liv, (inte ritkigt) och till min stora förvåning var det STÄNGT ! jag trode inte det fick förekomma, haha. men händer det någon dag så händer det förstås den dagen jag är på besök. :) Ska låna en film så jag kan komma vidare med ett arbete som ligger och gnager.  Det löser dig, det gör det alltid.

Imorgon börjar idrott & ledarskaps kursen, jag är asspännd på hur den kommer se ut. vi kommer säkert få hålla i en massa idrottslektioner och det är veerkligen inte min grej.. Men det kan ju inte gå annat än dåligt eller bra, så jag ska försöka att inte oroa mig i onödan. Ska bli kul att vi ha Irene förresten :)

Imorgon klockan fyra är det helg! längtanstider. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0