spasm

shit, förstår inte varför jag är så uppe i varv. har ryck i hela kroppen & längtar tillbaka till alanya mest av allt just nu, vill dansa och känna musiken. ta en drink med världens bästa vän. dansa igen. komma hem helt slut och somna i en stenhård säng.
det andra, mer rimliga, sättet att bli av med det här skulle vara ett träningspass, eller springa. jag är såå sugen på det med, funderar på att dra ut när mamma somnat. vetifan om jag vågar, är så läskigt mörkt utomhus.

annledningen till att jag känner såhär är antagligen flytten, måååndag, det är så nära inpå nu! och det känns inte som att jag har fixat ett endaste dugg. var och handlade lite idag. köpte blandannat en säng, fruuktansvärt skön. så sova gott kommer nog inte bli något problem framöver. Men NU. uuuusch o fy.

paaanic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0