perfect

oj, bloggen har nästan börjat damma igen ser jag!
mycket saker har hänt sedan jag skrev sist, allting är inte nämnvärt med tanke på att mitt liv inte är sådär jätte intressant & fartfyllt som man ibland kan önska.
nytt för den senaste tiden är iallafall att vi beslutat oss för att flytta närmare stan, som vi har pratat om i hur många år som helst. Det på både gott ch ont förstås, känns vemodigt att lämna tallboda, jag har ändå växt upp i det här huset och det är här jag har byggt upp grunden för mitt kommande liv. Men samtidigt är det aldrig fel med en förnyning och jag hoppas att det kommer göra oss gott! Hur det än blir så reder det sig tillsist, det gör det alltid.
Philip och jag har varit på vår första semester tillsammans denna vecka. Det har vart hur underbart som helst att umgås med honom och jag känner att det är så jag kommer vilja leva mitt liv i framtiden. jag hoppas innerligt att vi båda känner lika dant även om ett par år. Vi var från tisdag-fredag på öland och bara myste och hade det bra, åt god mat och ägnade oss åt varandra. :) det var heltklart underbart! <3
Mor min åker utomlands på onsdag, kom som en överraskning för oss båda. Då ska jag helt enkelt klara mig själv i en veckas tid, och sedan är det min tur att ge mig av. Så vi kommer inte att ses på två veckor och det var mycket länge sen vi inte sågs på så lång tid, det känns väldigt lustigt. Älskling far till London på torsdag så under tiden mamma är borta kan inte heller han förgylla min tillvaro.
Min och Majas vistelse i Alanya är mer än välbehövd inför det kommande (sista) året! Men när vi kommer hem är det bäst att vi har uppladdade batterier och känner energi inför att börja skolan igen.
Till på köpet har jag pressat stenhårt med löpningen nu ett tag.. För ett par veckor sen började jag springa mina 15km, och det har jag fortsatt med. imorse var det dags igen och då sprang jag åter igen på 70minuter, tror att det är en helt okej tid för en amatör. :) det känns snabbt & bra för att vara mig iallafall :) vissa dagar går dock bättre än andra. ;)
förövrigt har sommarlovet har gått galet snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0