lördagkväll .

jag har blivit väldigt huslig av mig, tror mamma skulle bli stolt om hon såg mig.
idag har jag både diskat och städat, slängt sopor och annat som hör vuxenlivet till. Vuxen poäng till mig, och inte allra minst för jag sovit ensam (!!!) i fyra nätter snart. :| men alla som har vart i mitt hus vet att det kan vara jävligt läskigt med alla knakningar och "fotsteg" så, även ikväll hoppas jag på att det bara är inbillning eller vad man säger.. 

idag gick jag på en långpromenad, ända till lambohov faktikst.. där träffade jag mormor & morfar, Och joona ofcourse! han hade lärt sig cykla ungen! jag var helt facinerad. han är ju inte ens två :S (med stödhjul förstås)..  skulle ha gått hem med, men eftersom regnet kom ikapp mig valde jag att ta bussen, vilket var ett väldigt bra val, eftersom det kom störtskurar var och varannan minut. men när jag väl kom hem sken solen.. lustigt dethär.
kul att äntligen få prata med någon annan än mig själv iallafall, och se en livslevande människa. ja, typ så känns det. jag älskar mina morföräldrar, det var hur trevligt som helst att luncha ihop :)


imorrn ska jag göra stan med min saknade linnéa, ska bli väldigt trevligt faktiskt! det ser jag fram emot :) var länge sen sist nu..

PHILIP ÄR INNE PÅ MSN !!!!! oh, så lyckades han förgylla min kväll<3
tomorrow<33

Kommentarer
Postat av: Philip

Älskar dig <3 ha en bra dag <3 vi ses snart 22

2008-08-10 @ 15:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0