innan jobbet .-

jag är grymt trött och just nu känner jag faktikst inte alls för att gå till jobet. hellre skulle jag mysa upp mig framför tvn med en bra film och lite godis, men icke. men ibland när jag kommer till jobbet sprudlar hela huset av energi och gör mig så jäkla lycklig, jag hoppas att idag är en sån dag! jag tycker verkligen om att jobba de dagarna, så som sagt hoppas jag innerligt.
idag har vart en såndär halvträlig dag, vädret har vart halvdant och jag har inte hunnit få ut speciellt mycket utav den. Mamma & jag var på stan en sväng och jag lyckades shoppa ytterligare saker fast att jag bestämt mig för att inte handla mer innan turkiet. men ivilketfall var det bra grejer så det gör inget iallafall tänker jag. :) sov inget gott inatt, kände mig så ensam igårkväll när det var dags att slumra, så låg och vred och vände.. hoppas det går lättare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0