HÖST

hallå igen, hur är stan en sånhär kväll i agusti när sommarn regnat bort?

hos mig är det iallafall bra! har vart stressat hela dagen. började med att jag väcktes av en stressad mamma som på något sätt lyckades irritera mig hela dagen. En dålig start är inget bra för en lyckad dag. I vilket fall som helst blev det bra tillsist, var bara morgonen som var lite tung. Inger x2, wohue. plus matte, men det var faktikst kul idag :) ska fösöka engagera mig i den har jag lovat mig själv & micke. det måste gå, det ska gå!
efter skolan åkte jag och träna, första benpasset för den här terminen! det rullade på grymt bra & jag k'änner redan att värken är påväg, haha.  ska köra ett löppass imorgonbitti om jag kan resa mig upp :)
När jag kom hem möttes jag av en panikande mamma som ville att jag skulle hjälpa till med flyttstädningen.. hjälpte till lite samtidigt som jag varvade med datorn, smet också iväg till centrum & köpte mig en bingolott, så nu blir det spel på söndagkväll! haha, niiiice.
nu måste jag göra historian kom jag på. oj. bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0