det är så jag säger det..

ensamheten håller på att driva mig till vansinne. jag vet varken ut eller in och det kittlar i hela kroppen på mig. Att fördriva tiden på egenhand kan vara jävlligt långtråkigt och det är först nu jag uppskattar hur min (ibland så) tjatiga mamma alltid finns till hands. Inte för vi alls hittar på mycket, utan snarare för att huset känns lite mindre tomt och ensamt med någon i närheten. samtidigt tror jag att emsamheten kommer göra mig gott, jag är alltför beroende av andra. tillexempel har jag påbörja min romananalys (wohue) som skulle vart klar i våras.. så, somsagt, något gott för det med sig.  idag har jag även städat inför visningen på söndag, dagens uppdrag var inne i tvättstugan, den har faktikst aldrig vart så fin :) morgondagens projekt blir övervåningen.. önskar att jag hade lite mer chash så skulle jag göra en bigsuprice tills mami kommer hem, men nonono. ska köpa en bukett blommor iallafall så hon inte glömer sin dotter nu när vi inte ses på så länge.. :)  förresten ringde min bästa vän förut och förgyllde min tillvaro, dina ord gör mig väl<3 nääe, nu ska försöka hitta på mer enastående ord om den där jane. yeey, jävlar vad kul!

jag saknar min kille <3
..du är den finaste jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0