080808

hallå!
idag har dagen flytit på väldigt bra, trots ensamheten.
jag var en sväng på stan på förmiddagen, där jag blandannat stötte på cääämilla. :D
införskaffade mig saker till resan, blandannat pengar, kortlek och hår-stuffs.  :)
fredagfredag, vad gör jag? haha, har faktiskt stäädat en massor! nu är det bara mitt rum och köket kvar, men det måste jag lämna tillsist eftersom jag rör mig här hela tiden! idag har jag faktikst vart ute i trädgården också, fixade till mammas blomsterland.. tänkte att hon ändå inte kan bli så arg eftersom vi snart ska flytta, det är inget vi kan ta med direkt.  :) och jag tyckte faktiskt det blev bättre! har möbelerat om alla blommor i hela huset och jag börjar faktikst trivas.. vill nästan bo kvar. ;) det ser faktikst  mycket trevligare ut. :) och som sagt, eftersom jag och mamma inte ses på så långe har hon säkerligen glömt bort att vara arg tills jag kommer hem.. om jag skriver en liten lapp också och berättar vart jag gömt alla grejer. :)
ivilketfall så hade jag tänkt hoppa in i duschen snart, och sedan krypa ner och se tristan & isolde :) och vänta på majsans samtal!

jag väntar så mycket efter ett sms från minPhilip, jag vill bara att tiden ska gå tills det tjingar till i mobilen. jag saknar dig så mycket!

Kommentarer
Postat av: Philip

Hej älskling, sitter i hotelllobbyn med mobilen. Det har varit bra dagar har många bilder att visa när jag kommer hem:) oj, vilka bilar jag har sett, fått vända mitt huvud hela tiden! Mer än på våra promenader:o hoppas du har haft det bra dessa dagar, har saknat dig så himla mycket, längtar tills imorgon! Då ses vi min <3 älskar dig mest <33

2008-08-09 @ 21:51:57
Postat av: Anonym

Gud vad duktig du är!!!

2008-08-10 @ 11:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0