vann vadå?

Var en lugn helg, jobbade söndags, tränade och sprang.
Allt gick bra. sen började skolan igår, SAKNADE SKOLA
typ inte, men saknade majaaa! Ett välbehövligt lov ivarjefall.
imorse bestämde jag mig för att gå till skolan,
dumt beslut, fick hemskaste skavsåret.. :/
keds är inte bästa promenadskorna direkt.
men gick hem iallafall! är så jäkla varmt ute, så man måste ju ta vara påt !!

hur känns det nu, när han sagt farväl? efter tusen gräl.

sitter och lyssnar på en skiva som jag fick av annica,
känns som om det var typ 100 år sen jag fick den..
lars - Bsidor & outgivet , lite special.
kan bara återigen konstatera hur fort tiden går.
satt o lyssna på massa gammal musik häromkvällen :)
hittade absolutmusic cds som malins papi brände till oss.
det var tider, men tror inte de har slutat göra de där skivorna än? :|

pluggat massa matte idag, typ tre timmar igen, ska läsa lite fort sen..
har ett par tal kvar.. men det tar nog inga tider. :)
ikväll ska jag träffa Philip<3 men först ska jag äta bröd som mamma håller på att baka!

gnälligt ch tradigt inlägg. blir bättre nästra gång :)

Kommentarer
Postat av: annica

skivan finns bara i 8000 ex :). men hörredu, hur lång tid tar de o gå till skolan? tänkte att vi kanske kan gå någon dag?

2008-04-02 @ 21:53:12
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0