SÖNDAG

BUSen ser förvånansvärt bra ut. någon fläck här och var, men för att vara första gången är jag nöjd ;) haha

Idag har det vart jobb från halv åtta till fyra. jävligt drygt med tanker på att jag somnade så sent. haha, har hänt ett o annat. Har blandannat vattenskadat den andra telefonen det här året! Tacksam för att jag några minuter tidigare fått ett sms av majsan som gjorde att jag förflyttade min mobil till en annan ficka, så den slapp bli utsatt för dramat. Tyvärr var det larmtelefonen som fick bli lidande, det var iiiinte bra och jag hade en jävla panik. Till en början såg den ut att fungera, gamla nokia telefoner är ju kvalite i tänkte jag, ett bad borde den tåla! Men icke sa nicke, efter ett tag började den dumma sig och slutligen stog det "sätt i simkort" . haha, precis som på min förra telefon. KLANTIGT som fan, i know, och jäävlans pinsamt & retligt. får se vad det kommer leda till, vill inte bli utskälld :| Förövrgt har det vart en bra dag, var och hälsade på världens gulligasate damer!! 

träffade dwanci en stund ;) TREVLIGT !

Imorrrn blire att träffa majsan, vickan och emelie!! Ska bli kul att se hur de hade de på praktiken!! och hur det är med dem oså:) ska även hinnas göra en projektplan till PA, hur nu det ska gå till. har ingen aning om hur man mixtrar ihop en sån.

jag har litat på imorgon, som en troende tror.

Kommentarer
Postat av: Klara

hoppas du har haft en bra helg :)

gå gärna in på min blogg & svara på frågan :D

2008-04-06 @ 18:36:41
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: annica

mysigt o träffa dig :D

2008-04-07 @ 21:43:56
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0