smile for a while

drar mig för att börja med matten.
även om det känns mycket mycket bättre idag än vad det gjorde igår.
tror endå inte man lär sig så mycket mer sista dagen..
så ska repitera lite snabbt hade jag tänkt
& sen belöna mig med en låååång promenad. BEHÖVS*1000000

idag tog jag mig lite sovmorgon, blev lite försent igår..
tyckte jag förtjänade det. hade aldrig orkat skolan så länge idag.
ivilketfall har det vart helt okej i skolan idag :)
gick förbi jobbet en sväng :) ska jobba em-kväll imorrn.
känns rätt okej endå. ledig lördag & jobbar söndag.
veckan som kommer är relativt lugn.
fick sommarlovspappren, oj vad jag kommer tjäna pengar :)


var på staden med majsen en stund idag också.
köpte FEL ansiktskräm + en (rätt) BUS. BORT med blekheten NU

FÖRRESTEN ! fick praktikplatsen jag ville ha! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0