loneley day

Nu börjar dagen lida mot sitt slut.  skönt tycker jag! humöret är inte som det var tidigare. Önskar att det hade vart det.. Men jag blir bara så frustrerad, på allt. Sitter o läser lite som Lars skrivit (http://www.winnerback.net/?sid=article&pid=read&id=7931&languageID=2), kan bara säga att det är gripande hur man kan förklara livet på ett sånt sätt. jag älskar hans texter, hans röst, hans allt. Skulle visst tagit mig en promenad förut, men syster ringde så fick bli ett samtal med henne istället, inte fel det heller! Glad att det finns så många som lyssnar och engagerar sig just nu. Imorrn blire jobb, känns skönt, fast drygt med så långt pass. Vet inte vad jag ska äta då heller. Nu låter det som Robert kommer hem också, får se om det rycker i dörrn snart. :)
jag vill, du vet jag vill !


två år och två månader ,  <3

Det var robert, och nu ska han visst åka igen.
Ensamheten är bra ikväll, men samtidigt äter den upp mig.
skönt att msn finns.

god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0