lagom peppat ?

hemska hemska dag. skit jobbig kväll igår och en hemsk natt. likaså morgonen. trode inte jag skulle orka skolan idag, men mamma räddade mig. tackar jag för!  jag skiter i det, för vad jag än gör så blir det bara fel. jag ska inte engagera mig mer i dig nu, du får mig att vilja spy.

förövrigt är det matteprov på fredag, jävligt taggat. NOT. ska räkna femton sidor till idag, om det hinns med! sen tar jag resten imorrn. i'm the best so fuck the rest. känner verkligen ingen ork. energin har gått till allt annat utan skolan justnu, inte bra. men nästa vecka, praktik, uunderbart heltenkelt! kunde inte komma mer lägligt faktiskt. mindre glad över gårdagens desperate housewives, hade mycket högra förväntningar! hände för mycket på en gång, helt värdelöst. hoppas kvällens top model & nya Sex in the city (!!) avsnitten är mer dugliga.

farväl jupiter, adjö, jag måste läka mina sår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0