jag vill inte tappa skärpan en gång till

helgen blev alltannat än vad den var planerad till att bli.
fredagskvällen tillbringades med annica och hennes far. LHC förlorade och det var synd.  lördagen var jag på stan med phille, vi uträttade inget vettigt direkt ;) en kopp te blev det iallafall. sen åkte vi ut till hans farmor&farfar, de var mysiga :) sen kollade vi på film -så va den dagen fort förbi.  idag blev det -jobb, vilket jag hade lovat mig själv att hoppa över i helgen. men det var helt okej iallafall, :) har snälla arbetskamrater, då funkar det mesta :)
efter jobbet sprang jag runt ån,ashärligt. bortsett från min usla kondition.. iaf, när jag kom hem var världens gulligaste unge här. vi myste soådära. :) åkte även till öb med syster och köpte gooodis. mycket gott!! noona hade jag saknat som fan. oh, vad han är söt. pratade en stund med majsan och planerade lite inför resan i höst. SKA BLI SÅ VÄRT ! längtar redan!!! man blir sugen på  o dra sig till varmare breddgrader!

Sen blidde det promenix med rooni, måste säga att jag ångrar lite att jag inte gick igår..
men vi snackade om massa skojs. haha. nu väntar jag på att annica ska göra klart hennes skolarbete så jag kan följa henne en bit när hon ska ut till sin philip :)helgen gick altså åt till allt annat än skolarbete, städning och annonsering.. som jag planerat att använda den till.
nästa helg kommer med gå fort :) ska hitta på något med majsan, typ shoppa i nkpg eller nåt annant mys! behöver lite nya kläder så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0