ingen känner mig så väl som du

innan mörkret faller ska jag lämna några varma rader

är sjuk idag, förvisso mår jag bättre idag än jag gjorde igår.. Känner mig piggare :) kanske inte lusigt eftersom jag sov över tio timmar inatt.  Om en stund ska jag iallafall till stan och inhandla en väska, i think :) ska kanske träffa systeryster, dubbelmoral av mig, jag vet. men jag behöver hjälp, och hon är den enda som kan hjälpa mig i den frågan, typ. ÅH, jag borde plugga, ska ju räkna matte varje vecka nu under praktiken, har inte blivit nått! ska också läsa en bok på 500sidor plus hinna allt annat skit. kräks av att tänka på det. frustrerande.
ajaaa, igår jobbade jag, haha, rullade på rätt bra tyckte jag, gick en ny rad så det var rätt kul :) var flera som inte ville ha min hjälp, så det underlättade faktikst, annars hade det blivit tight med tid.

LAARS <33

du blir aldrig en vän igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0