hallå där

lite solsken ute idag, säger bara  give me mooore
Sitter i biblan, är så jäävla trött idag. Hoppas inte judit hittar hit och tar bort mig från datorn nu när jag inte längre sitter med skolarbete.. Har suttit med PA ett tag nu, skrivit loggboken.. blev rätt bra, men dumt att jag inte skickar in dem dirket efter arbetet eftersom jag inte minns vad vi gjorde i måndags oså.. Maja sitter bredvid och skriver uppgiften, hon är amitiös hon. frånskillnad till en annan'.  seg daaag, som tusan,  känns som fredag redan, om det ändå vore fredag och KVÄLL. underbart, längtar tills imorrnkväll, då blire tjejmiddag :) weeelweell, nu äre inte så , nu är det  torsdag, tråkiga torsdag!

Ska till skäggetorp i eftermiddag,  med skolan! ska till en gruppbostad för utvecklingsstörda och ha lite intervjuer. blir nog bra :) bättre än att ha de två segaste timmarna på hela veckan. engelskaläxan, fan, skulle ju gjort den igår, men blev jobb istället. aja, har i vilketfall gjort halva. Sen kom jag hem och såg hockeyn med lowbert, mysigt :) missade topmodel =( får bli reprisen på söndag! såg lite på trean sen, minns inte vad programmet heter för tillfället, men det är iallafall mycket bra! SNART börjar despi, längtar! och ny säsong av sex in the city, den går ju inte tröttna på. nästa vecka blir perfekt tv-vecka :) me like


I helgen blir det annars bara mycket plugg, blandannat svenska & matte, ska börja lite på uppgifterna som ska vara klara efter praktiken också.. antar att det är bäst att sätta igång lite med dem nu när det är relativt lugnt.

back to reality

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0