fredagsmys

okeey, matteprovet gick lagom dåligt. fan vad patetiskt.
känndes ganska okej när jag lämnade in det, men så rättade micke det lite snabbt, och det gick inget vidare.. men ett g drar det väl sig hiop till iallafall. fan vad dålig jag är på matte, och herrens vad jag önskar att jag kunde vara bra på något! mer nu än någonsin. :)

I vilket fall var det sista dagen i skolan på fem veckor! känns helt okej faktiskt. :) förutom allt som ska göras under tiden, känns inte lika pepp. Är snart klar med begreppen till psykiatrin iallafall.. skönt att ha kommit någonvart med det också :) fick värsta uppgiften i torsdags som ska va klar till nästa vecka.. usch o fy o blääes.

i helgen ska jag göra absolut ingenting. fast jag vet att det låter skönt när jag säger det nu. men antingen om ett par timmar, eller imorrn, kommer jag få utbrott om jag inte har någonting att göra.. sån är jag, tyvärr.
något kan man väl säkert hitta på.

phille klarade körkortet igår! grattis grattis!
o vickan har klarat teorin! :D det går så bra för alla med körkortet nu ! :) kul för de små liven ;)

all good things come to an end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0