eftermiddaak

Idag har vart en seeeeg dag.  Började med info, höll på en kvart! REKOORD. Sen hade vi karin, kom ett par  grabbar från trean som föreläste om donation, roligare än lektionerna brukar vara iallafall!! Sen var det rast, o rast o rast. meningen va att jag skulle till tannefors, men det var ju så fruuuktansvärt kallt ute! Så blidde att stanna i bibblan. Då passade vi även på att göra lite med PA :) ska skriva en raport om gårdagen också! :) igår var det förövrigt mycket trevligt. Nu ska vi sammanställa PAt över msn istället för att ses i storabiblioteket, för alla var så grymt trötta. Efter skolan iallafall drog jag mig till tannefors, jobbar på söndag :) Köpte även ett linne på monki, ska pröva det till leggings, blir för kort så lämnar jag nog tillbaka det! Ska BUSa mig idag också , lukta lite illa osådära. ::

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0