bubbly

har lite energi idag, känns jävligt skönt.
lite ork till att pyssla om sig själv :)
idag har vart en bra dag,
började med världens godaste frukost + lite bra tvprogram
vid halv tio drog jag min inåt stan för att träffa mormor<3
kändes så skönt, var så länge sen jag träffade henne.
världens gulligaste kan jag lova! :)
Köpte ett par nya Keds samt en kofta från MQ. :)
när jag kom hem fick jag asgod lunch, fläskfilé :)
sen ställde jag mig i duschen och skrubba skrubba skrubba,
för att kunna smörja på BUSen, har gjort det nu, scary.
återstår o se om man blir morot eller fläckig, eller (förhoppningsvis) brun.
färgade och plockade ögonbrynen, haha, ser ut som vanligt igen nu, trött på att spara.
tovan i håret är borta efter dagens hårkurer!! känns bra det med :)
ansiktsmaks och målat tånaglar, kul att känna sig lite fräch igen!

ensam ikväll, ska med bli så skönt, har längtat hela veckan!!
även insidan ler lite idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0