Lycklig och förvånad

idag är allting bra bra bra bra!

först ofrämst, så ska jag berätta att jag förvånansvärt orkade springa en mil på löpbandet i lördags, för att förbereda mig inför idag, då jag skulle springa milen i vidingsjö. och gissa? JAG LYCKADES ! är faktikst stolt över mig själv :D haha, det får man vara. EN MIL, (JAG!!!) utan att stanna :O blir förvånad över mig själv.  Mindre bra är att jag nu är för trött för att plugga matte.
så ska jag berätta det allra bästa med idag, JAG VANN ! JAG VANN JAG VANN!!!!!!! biljetter till LarsWinnebäck, PÅ TORSDAG !!! gissa vem som är lyckligast!! :D:D

PLUS ATT DESPERATE HOUSWIVES börjar idag :D YEAAAH, hahahaa.

when you're gone, I'm the one who's gonna miss you the most.
-det är värre än det verkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0