VARS

Helgen har vart helt okej :)

i fredags var jag med maja (majabajaaa.blogg.se)
vi var barnvakt åt Joona, han var underbart snäll och somnade direkt efter att min syster lämnat hemmet.
så vi tog det bara lungt o såg på film & åt god mat:) myspyss.
vi såg Linas kvällsbok, tredje gången för min del, men den är fortfarande lika bra:)
sen såg vi svensson svensson, jag äälskar Gustav :D haha, han är skönast!
det var en bra fredag, behövde umgås lite med maja och bara tadet lungt:)

igåår, blev det inte riktigt som planerat.. men det var okej iallafall.
skulle partat med "tjejerna och vikingstadgrabbarna". skulle vart kul, men min mage var inte ritkigt iform.
den var lite ond, =( men ivilketfall så gick jag o philip på bio ist och såg 1408, riktigt bra till en början, men vääldigt överdriven mot slutet, och det var ju inte så kul.. men i helhet var den okej, jääävligt läskig.

idaag, vaknade jag helt utvilad och pigg.
så då kom jag på iden att ge mig ut och springa. haha, en fin idé till o börja med..
ökade på den "långa sträckan (på ca 1-1,5 mil)" och sprang ett varv runt ån också istället för att springa hem direkt, så sprang uppemot två mil, det var ju kul :)
men jag fick så jääävla ont i min mage, men nu är det över iallafall,
det var som typ kramp i magmusklerna, :S om man nu kan få det. :^)
sen iallafall följde jag med mamma till Maxi, i brist på annat att göra. där var allting oförändrat. ;)
mååst börja läsa svenska boken idag.. usch,
JAG SKA FÅ FISK med remouladsås TILL MAT, MMMMMMMMMMM


LOOOOV . SKÖNT

sthlm på tisdag, ska bli sjuukt kul. hade en läskig dröm om det inatt, haha. får hoppas det blir mer lyckat än så!
onsdag ska jag fira min bebis, och lördagen ska jag fira morfar. förövrigt är veckan rätt så oplanerad, ska träffasyster någon dag, kanske idag eller imorrn.. så ska jag träna imorgon, haha, som jag sagt varje dag i en vecka nu.. men imorgon ska det bli av!  och ikväll KANSKE jag och tess ska spela bingolotto, wish me luck.

tjaa, lite rörigt kanske det blev.

Kommentarer
Postat av: annica

visst är filmen lite läskig ^^ haha, jag o philip såg den i natt. take care !

2007-10-29 @ 20:50:19
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0