sommaren fryser till is

idag, känns allt lite bättre faktiskt. inte helt bra, men bättre. skönt det.
jag är bara lite lost

cyklade till skolan, det var kalltkalltkallt, tur att man köpt sig en mössa! :)
dagen började bra då vi fick skriva om matteprovet, i grupp dessutom, TACKSAM för det.
sen var det inte så jobbigt i skolan, fick tillbaka psykologin osådära. det var kul :)
enda saken (i skolan) som gått BRA på ganska länge..

jag har frusit alltför länge, vill inte vara kall nåt mer.

sen när jag kom hem gav jag mig ut o sprang, det gick helt okej, långsamt, fast ändå helt okej..
samma runda som i lördags :) fint såhär när hösten har kommit.

loovet ska bli underbart,
fredag ska jag vara barnvakt åt min bebis tillsammans med majsan :)
lördag blire partii.
och tisdagen blir det stockholm!!! ska bli sååååå kul!! :D o shoppa lite;)
sen ska jag försöka hinna med en bio, eventuellt laserdome, plugga, höstpromenera och träna! :)
veckan kommer nog gå fort, och den är efterlängtad!

JAG har INGEN skuld i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0