du lämnade mig nu,

du är svår att leva utan, jag är svår att leva med.

allting börjar reda upp sig, och äntligen få ett slut.
i skolan blir det inte så mycket på ett tag nu.. behövs.
lycklig över att det rett upp sig mellan oss, du är   . obeskrivlig
lycklig som har underbara vänner, de som alltid kommer finnas där.
det är nu man verkligen vet vilka det är.
men, jag kommer aldrig bort från att du är borta, för du är saknad.
Kan inte påstå att jag var bra, inte på någonting.
men jag klarade bara inte av det. förlåt. jag ångrar mig varje dag.
bara jag tänker på det så värker det i hela mig. hur kunde jag?
trots allt, blir det jobbigaste att träffa och prata med dig. du är hemsk.
om det nu blir så?
jag vet inte vad jag hoppas. vet inte vad jag vill.
önskar att någon förstod hur illa du får mig att må,
så ska man bita ihop, låtsas som inget. blir väl bäst så.
JOBBIGT.

bara en vecka sen, och du ska vara borta i resten av mitt liv.
vila i frid.

Kommentarer
Postat av: annica

kul o träffa dig idag mirr :)

2007-10-05 @ 23:40:38
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0