You are my sweetest downfall

räknat matte hela kvällen,
jag som hellre viljat se bonde söker fru med min bonde.
men så blidde det icke. >.<  känns ju rätt bra iallfall,
haha, har repeterat ett o samma prov hela dagen,
så det är ju inte så lustigt att jag gör framsteg iofs,
haha, sitter ju ganska nött efter ett tag..
men sen när det kommer nya tal blir det ingen dans på rosor.

jovars, känns som en extra helg, fastän det är onsdag, torsdag imorrn, sen fredag.
usch, veckorna går äckligt snabbt.
sköönt iofs, men lite läskigt med tanke på allt som ska hinna göras till innan jul.
NU är det ju lungt, men vänta bara..

igår träffade jag syster, vi var blandannat och hämtade ut korten på sötoungen,
han är URGULLIG.  sen minns jag faktiskt inte vad jag gjorde :S såg betty & DHW =)
hade skit svårt att somna inatt, jobbigt.
imorse träffade jag iaf jj, vi var ute o sprang :D :D
sen har jag umgåts med phille heela dagen, det har vart mysigt som tusan. :^

i helgen ska jag vara barnvakt, bestämt nu. så mysigt!!
lördag-söndag, blir inte så mkt helg,
så jag kanske behövde de här dagarna trots allt.
har både sina för&nackdelar, men jag hade ju inget planerat iallfall.

jaharruuu , kul suprize.. haha, komiskt på något sätt..
när du inte tror att mer saker kan gå fel, så har DU fel. iallafall vad det gäller mig.  
orkar inte det ... ='( inte NU.
TACKSAM för att man har vänner iallfall, annars vore jag ingenting.

ibland gör det bara ont. saknar dig, stunderna, allt-  farmor 25.09.2007


I loved you first

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0