men de såg ingenting.

imorrn -nationella i engelska - IG kaanske.
4 dagar kvar till helg
11dagar kvar till lasse,
mindre än 1 månad till jul,
exakt en månad till min födelsedag,
1månad och 1vecka kvar till det är nytt år- nya möjligheter?

helgen var okej, men seg som fan. :/
joona var asmysig, förutom mitt i natten och tidigt på morgonen.
vi dansade och hade det trevligt ;) igår träffade jag syster, det var okej..
ville träffa phille, men så blev det inte eftersom han är sjuuk i halsfluss.
värst var iallafall o vakna imorse och veta att det bara va måndag. det suger.

det är NU jag hatar mig själv, för jag är patetisk.
jag SPYR på den här jävla matten.
förstår inte hur jag kan va så trög :S fyfan..
men när man tänker på hur förskräckligt TRÖG min far är, och hur blåst min mamma kan vara,
så förstår jag inte ritkgit vart klipskheten skulle komma ifrån heller.
och med tanke på att jag inte ens minns vad jag åt till frukost,
så är det näst intill omöjligt att minnas vad jag räknade för ett år sen..

JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR DU ENS FÖRSÖKER.
så jävla meningslöst. jag orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

jag baddar såren i salt, det går åt helvete med allt :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0