I'm sorry for the times I disrespect

All the pain you kept inside you
Even though you might not show

åthelvete med skolan skulle jag vilja säga. men, varför, egentligen. det är mitt fel att det går åthelvete, med allt. jag har bara mig själv att skylla.
kanske är dags att inse att allting faktikst inte går o skylla på annat.
saker den här veckan har gått bättre. men veckan innan lovet,
GE MIG TILLBAKA och låt mig göra bättre.
I'm sorry for the wrong things that I've done 


skit igen, jag som hade hoppats det skulle bli bättre. du gör mig ledsen arg och upprörd.
skitisamma, det blir väl bra. nästa år. i ett annat liv. imorrn
vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig.
du är och förblir min bästa vän.



I'm Sorry for the things that I did not say
Like how you are the best thing in my world
And how I am so proud to call you my girl
  

Kommentarer
Postat av: fiola

god natt isolde den bloda

2007-11-09 @ 00:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0