I'm happy

anything you can do, i can do better!

FÖRHANDSVARNING : JAG ÄR TRÖTT !

ääntligen klar med medicinsk grunkurs inlämningen, det tog sin lilla tid må ni tro.
positivt är ju att nu kommer jag aldrig någonsin ha problem att stava till ändtarm, tjocktarm, åkommor, behandling, patienten, inflammation, och-så-vidare-i-all-oändlighet.
Om jag nu haft det tidigare, villsäga.
men det KLAART NU IVARJEFALL! så skönt.
då äre bara svenskabok på nästan fyrahundrasidor som skulle vart klar till idag, SAMT en analys på den, och samhäll kvar denhär veckan dåe. haha. wish me luck.
samhällen är ju föga intressant, så den kommer gå galant. i guess.  ska inte säga för mycket.

idag i varjefall, så var det rätt så kuwl i skolan, bortsett från mattematiken. jäkla gayprov förstörde min dag. visserligen så visste jag ju hur det skulle gå, men att få det svart på vitt var inte lika nice. hur fan ska jag klara matteC , undrar jag nu? jahani, det får bli ett senare problem.
seen var jag och hon-med-väldig-underligt-efternamn, ute och sprang. Jenny Preuschhof, närmare bestämt. Det gick väldigt bra faktiskt, sprang lite runt ån och upp mot stan osådära. det var niiice.  har dock lite komplikationer i knät efter gårdagens bedrifter. >.<

juuustitusan, höll på att glöma!! det var väärsta läskigt en gång, hahah, där vi sprang så stog det två smågrabbar på vägen med en mobil, så tänkte jag att de kanske höll på o spela spel eller något annat fjantligt som grabbar ofta gör.. men när vi springer förbi dem så hopper en tredje småunge fram ur en buske och skriker o härjar, och skrämmer livet ur mig o jenny! så skriker de andra "nu är ni med på dolda kameran"  fyfaaan, det var läskigt. aja, får se det från den ljusa sidan, nu har man huvudrollen i en film iallafall. det är det inte många som har!  men det var väldigt läskigt.

sen jag kom hem har jag helt ärligt bara pluggat, laddat upp en bild på bilddagboken (miriaaam.bilddagboken.se) och ätit en smörgås med ÄGG, mmm. och druckit två koppar te. men pluggandet har iallafall vart det väsentliga idag.
måste duscha nu, kanske att min underbara granne knackar på mig igen, haha. han tycker nämligen inte om lars winnerbäck och sena kvällsduschar, undrar hur tusan han har kunnat skaffa sig en kvinna : |

imorrn blire låång dag i skolan, uschofy. men den brukar gå rätt så snabbt. har aldrig sista lektionen plus att basgruppstimmarna flyger iväg, fastän de suger hårdast av allt under dagen. näe, nu ljög jag. someoneelse take that price. våra lärare ligger inte på någon topp5 lista över engagemang och intresse, om man får uttrycka sig så.

PÅ FREDAG ÄRE FIRRE I SKOLAN och på torsdag köttfärssås. haha, ousch vad jag längtar.

idag firar jag och min favorit nitton månader. fast, jag tycker det inte låter så mycket. nitton, istället man får säga, ett år och massa månader som hjärnan är för trött för att räkna på nu. sju visst, kom jag fram till under tiden jag formulerade meningen.
förresten så är det inte så mycket, om man tänker på hur länge till jag vill vara tillsammans med dig!
men vilket charmtroll du är miriam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0