DU OCH JAG MOT HELA VÄRLDEN

jag vet att jag klagar mycket, inte uppskattar dig tillräcklig. ibland.
jag är ledsen för det. men jag antar att det har sina grunder.
önskar att det fanns ett sätt att förklara, men det finns det inte.
huvudsaken är iallafall att vi är tillsammans, och att vi är lyckliga. vi klarar oss med det.
jag älskar att sitta såhär och bara tänka på dig, det är då alla känslor dyker upp.
jag kan ärligt säga att jag saknar dig, fastän vi sågs för ett par timmar sen..
jag kan ärligt säga att jag älskar dig, att ett liv utan dig, inte skulle vara något liv för mig.
jag kan ärligt säga att jag är lycklig med dig, du har visat mig vad riktig lycka innebär.
jag kan ärligt säga att min kärlek till dig aldrig kommer försvinna, jag var kär i dig då & jag är kär i dig nu.

jag kan också, ärligt säga, att det finns gånger då allting inte vart så bra.
när hela jag, och hela min värld vart upp&ner,
MEN, du måste stå ut med mig då.
kanske är det då som jag behöver dig som mest,
fast att jag låtsas att det är då jag inte behöver dig alls.

det finns mycket jag vill göra med mitt liv,
mycket drömmar och mycket mål,
och allt jag vill uppnå, vill jag uppnå och dela med dig.
jag är trygg med dig vid min sida och jag önskar att det kommer vara såhär mycket länge.
man ska aldrig säga föralltid, men med dig känner jag verkligen att det skulle kunna bli så.

jag önskar att alla människor fick känna det som jag känner för dig,
ÄKTA LYCKA, ÄKTA KÄRLEK. du är allt.

image8

dem säger allting går och leva på, men man måste nästan vara två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0