clumsy

Helgen har vart braaa!
i fredags träffade jag jenny, vi tog en fika på Steves,
det va treevligt eftersom det var så länge sen vi umgicks.. :)
maja kom förbi o sa hej eftersom de skulle på bio ;)
så tittade Bellah in också och växlade några ord :D
 
på lördagsnorgonen var jag ute o sprang,
inte som planerat med jenny p, eftersom de blidde lite väl sent.
sen på eftermiddagen tittade min bror och hans sambo förbi.
det var skitkul o se dem igen :D ÅÅH, :D längtar  tills de får en liten bebis!

idag ska jag antingen till gymmet, eller helst ut o springa.
usch, hatar söndagar. förutom mornarna som är fullspäckade med SERIER.

ääälska den kommande veckan, kommer gå sjukt fort.
imoorrn börjar iv-valet med massage, ska bli så  himla kul!! :D
osen, efterskolan!!! :D:D:D:D ska jag träffa Sabina! :D YEees
ledig tisdag o onsdag. på tisdag ska jag träffa syster, vet inte vad vi ska göra ritkgit.
något kommer vi nog på! :) hahah, sen ska jag lämna in analysen, ett par veckor försent sådär.

sen är det ju nästan helg igen, och då kanske jag ska vara barnvakt åt min älskade bebis :D


PHILIP<3
du är ALLT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0