blir väldigt snabbt


dagen har gått relativt snabbt. precis som väntat.
förmiddagen gick sjuukt snabbt. det är nog på grund av infotiden vi har på morgonen där.
eftermiddagen gick minst lika fort och jag fick lite gjort på PBL tillomed!
hahaha, det är väärdelöst. redovisning nästa vecka, och det här är första lektionen vi engagerar oss lite. stabiilt.
efter skolan bärde det av till gymmet med bellaaah.  det var trevligt och gick riktigt bra, faktikst! känner mig genast lite starkare. så det var kuuwl! blir lite träning imorgon också! plus en springtur med Jennsan runt ån ;) mee like.

oherrejisses, desperate houswives var så jääkla bra!
blir inte att jag orkar vänta till nästa veckas avsnitt. tror jag.

IMORRN !
EN MÅNAD KVAR TILL LASSE ! geeeeeeeeee mig tålamood,
längtar längtar längtar. men en månad går fort nu för tiden!

låt mig nu somna, det behöver jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0