a few questions

har inte bestämt mig för om jag ska skriva seriöst eller skit, det är svårt ibland. när man ska försöka bli lite seriös, men inte för seriös.. hela världen kan ju läsa. det är ett som man inte får glöma.

hm, lovet har vart skönt. har dock blivit för lite pluggande, inte inte inte bra, hamnar efter innan det börjat. bli så  besviken på mig själv. aja, vad kan man göra, tiden finns ju inte. eller, ja, något ska man väl skylla på. har blivit lite kul iallafall, :) stockholm,bio OCH mys, OCH SHOPPING. ytterligare något jag lovat mig själv att jag inte skulle göra, ajdå ajdå. investeringsstopp var det ja, haha. jaa, får väl ta det från o med nu.. eller efter jag köpt skor & en tröja iallafall. mycket man behöver.. köpt lite vettigt iallafall, väska & jacka och paraplyy och linnen och rosa band :) tappat min mössa, =(

I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately
All I have to do is think of me and I'd be somebody
I'm tired of looking ?round rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me

ibland, vet jag inte riktigt vad det är som bekymrar mig. är jag bara allmänt trött på allting, eller har jag prooblem? jag är ledsen på mycket, besviken på mycket, klandrar mig själv för mycket, är stressad över mycket. det kommer aldrig någonsin få ett slut, du bara förstör allting.  jag bara förstör allting
först att farmor gick bort, det var mycket tufft. oh, vill inte tänka på det, allting kommer så snabbt tillbaka bara jag nämner det.
som att inte det var nog, så måste du förstöra lite till, o lite till. du förstår inte hur det tär på mig, du tror att du bara påverkar dig själv. och om det ändå vore så väl. du förstår inte hur mycket jag klandrar mig själv, hur mycket du klandrar andra för dina problem, ta tag i det istället.
jag kommer aldrig bli nöjd, aldrig sluta klaga. aldrig känna mig  trygg i att prata om allt. fan också.

sluta skriv, sluta skriv, sluta skriv. folk kommer tro jag är psyksjuk annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0