I'll think of you every step of the way

Juust nu, sitter jag och pluggar och äter cashewnötter, dricker lite färskpressad juice också ^^,
 trevlig lördag kväll!! inte direkt, men så himmla välbehövligt. min uppsatts måste kortas ner en sida PLUS att jag måste lägga till massa information, inte föör kul. behövde en paus så tänkte skriva ett par rader här istället för att skriva om växthuseffekten.
cashewnötter är fuula.

idag har jag pluggat *10 och även vart på stan en sväng, meed philip :D vi träffade Sofieminälskade, och philip hittade ett par byxor , jag hittade inget speciellt, kollade på solglasögon bara.. sen åkte vi hem och jag fortsatte pluggaaa.

jag har aldrig någonsin mått såhär dåligt över skolan som jag gör nu.STRESS säger jag bara.257010-2

so goodbye,  please don't cry.
We both know that I'm not what you need

Kommentarer
Postat av: Anonym

sofie<3miriaam

2007-05-29 @ 17:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0