mer än allting annat önskar jag att du vore här.

så var det helg igen :D

minns inte riktigt hur mycket jag skrivit i min blogg.. men eftersom jag inte har något bättre för mig så kan jag ju berätta förra veckan + den här. :D haha.
förra veckan iallafall så spelade vi beach volleyboll, det var riiiktigt roligt. :D sen var vi ute och åkte i flacens båt :D philip och jacob åkte vattenskidor, duktiga som tuusan :D och jag o jenny kollade på ; ) var för kallt för att bada tyckte vi.. sen åkte Jacob ring, hahaha, det såg kul ut!! så det vill jag med göra någon gång ;) på midsommarafton jobbade jag, lätt den roligaste dagen av de här två veckorna, på jobbet altså, och sen på kvällen var jag med vänner och grillade hemma hos Philip, jätte jätte trevligt. :D övernattade hos Philip<3<3<3<3<3<3 och dagen därpå var jag barnvakt , jobbig unge detdär. haha, fast det gick endå rätt bra tyckte jag.. På kvällen träffade jag Alex. var trevligt:) hade inte sett han på så länge ju.. vi snackade mest skit och såg på film.. dan där på slutade jag vara barnvakt och då var jag och philip på ikaano :D hittade ett par skor, men fick tyvärr fel stolek , otur. men ska köpa dem igen, för de fanns inte kvar på stan i rätt stolek.. sen myste vi bara resten av söndagen.. sen jobbade jag hela den här veckan också.. mån-tisd var jag med Philip på eftermiddagarna, och på onsdagen åkte han =( känns som en evighet fastän det bara gått två dagar. det är sant som man säger "varje sekund utan dig är som en timme -och varje dag en evighet." så ringde han mig igåår, fyfaaaan, då kändes det att jag saknade honom, GRYMT mycket. Dagen började dåligt, och sen dess har den vart dålig.. men som tur var träffade jag Maja på eftermiddagen, och det livade upp mig :D
nu ska jag typ sova, är heeel död efter denna långa, urtrista dag..

jaa, får se vad man ska hitta på i helgen, något ska väl kommas på :D
föörresten så har jag "Rosa the movie" :D LÄTT att jag ska se den !

philip philip philip, fy vad jag saknar min philip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0