jagälskardigjagälskardigjagälskardig..

hm, länge sen jag skrev ser jag .

sommarlov nu, skönt :) har börjat jobba på tallboda servicehus, helt okej när vädret är såhär dåligt, annars skulle det vara lite surt eftersom mina arbetsuppgifter är skapligt tråkiga.. I helgen var jag barnvakt till Joona också, helt okej, haha, lite jobbig var han, men då var det bara lämna honom, i princip. :P skit jobb, men det är bara två veckor kvar nu, sen sommarlov på riktigt. :D
oh, min älskade åker idag =( förresten så sitter han på planet nu. faan vad jag kommer sakna dig. saknar dig redan förresten, fastän det var fyra timmar sen vi sågs.. usch usch USCH . men jag somnar snart, sen är det bara sex dagar kvar..önskar att du var här justnu, ´men veckan kommer gå snabbt, det hoppas jag iallafall. måste tänka så! annars går det inte : |   kommer bli tokig utan dig.  

DU ÄR DET VACKRASTE JAG VET
image4

jagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0