hon var den vackraste person jag hade träffat någonsin

ta min hand, jag följer dig. vi ska åt samma håll.

veckan har gått väldigt fort faktikst:) vart mycket trevlig!
hm, kan dra den lite kort..
Måndag; skolan  minns inte vad jag gjorde mer :S
Tisdag ; skolan , SEXTON MÅNADER MED ÄLSKLING <33 grillning på kvällen, mm  melike:)
Onsdag; svenska nationaldagen, inget jag uppmärksammade direkt, mer än att ikano stängde tidigt. jaa, men då var jag iallafall på ikano med maja, brände sönder armarna & åt som en galning. käraste mormor ringde och undrade om jag ville följa med henne på balen, och givetvis vill jag det! finns många att skratta och gråta åt, i guess. men mest trevligt ska bli att se gamla klasskamrater. och mest roligt ska bli, hm . det vet jag inte. :^) träffa mormor :D :D :D
Torsdag; idag. haft redovisning i skolan, gick riktigt ritkgit bra:D super nöjd. och fick reda på data betyget, blev jag också super glad över. Shoppade ett par solglasögon , :) ganska så fina tror jag :D
fick ett par shorts av maja som hon ville bli av med, också ritkgit fina!:D Snart ska jag på Jennifers studenten, kan bli kul :D gott med tårta iallfall :D ikväll ska jag försöka hinna träffa min philip<3
Imorgon; kanske ska va med maja och grilla på kvällen iallfall :D det ska bli så himla kul isåf :) :) Skolan på dagen, som vanligt.. ska få reda på dansbetyget. hahahahaa. inget jag ser fram mot.  sen har vi trååkiga omvårdnads lektioner som man ska lida sig igenom hela dagen, plus pbl . KUUL -not.
Lördag; Volleyboll turnering, :D Bal :D och eventuellt träffa pappa en sväng.


en vecka kvar i skolan . undeerbart! =D
fast, jag tycker om min klass, speciellt mina flickoooor :D <3  så lite tråkigt med sommarlov, med tanke på att jag inte ser dem varje dag.. men gotland och sofie ska jag till iallafall!  och öland , förhoppningsvis :D:D

varför inte stänga av solen fort? vi lever inte länge nog för att rätta till allting dem gjort, mot dig.

idag fick jag se bilderna från lördags, haha, värt en titt. moortis.bilddagboken.se , 
YOU LOOK GREAT, MIRIAM . hahahah, inte alls.  ser dragen ut, men nyktrare kan man inte vara.. :)

okej, stan är lugn nu.



NIONDE DECEMBER - tro det eller ej, men jag läääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0