som lugnet innan stormen.



ousch, sitter och kollar på gamla bilder, får tårar i ögonen.
fan vad allt förändrats, på både gott och ont kanske. men på bara ett två år -det är sjukt, och det svider när man tänker på det. typ, sommaren 05, flämslätt o allt. tyckte om philip redan då, aldrig hade jag kunnat gissa att det skulle bli såhär underbart och bra.. jag är glad att jag inte gav upp :)  men det fanns mycket den sommarn som jag är väldigt tacksam över att jag fick vara med om, vissa grejer hade jag kanske hellre sluppit.. men man lär av sina och andras misstag sägs det ju. sommarkvällarna var underbara, timimie och jag satt ihop typ, men det var bra.. då. sandra och timmie hela sommarn, liseberg och grejer, hel skoj.. och sommarkvällarna i tallboda förståss, det var mysigt. saknar lite grann, ibland, kanske.. lambohov vissa kvällar också, inte ritkgit lika nice kanske. ha. och sen alla dessa mopeder.  oså malin också, fy vad jag saknar malin. tjata sönder anton den sommarn, hahaha.  niobee -aldrig mer, den klassen kan man sakna ibland.
i september -wake me up when september ends - ett ögonblick, sen var du bara borta. =(
sen där vid årsskiftet, mellan 05-06, så tog det mesta slut, inget mer sandra, inget mer timmie.. bara alla andra tallbodingar.
slutet på något bra,och  början på något underbart.
februari -06 kom, den 5:e kom, lyckligaste dagen hittills, utan att tveka.
absolut tystnad under ett par månader (lugnet före stormen) tills isen en dag bröts och vi pratade mer , och mer, och meeeer.
sommaren, WINNERBÄCK  +MALIN, allmännt bra bara.. philip, alltid alltid min philip<3
och så har det bara rullat på, både med uppförsbackar och sluttningar. :)
-efter regn kommer solsken
oså ny skola, ny klass. helt okej den med, haha. träffat nya vänner, kanske för livet? så visst har det vart bra. ombyte förnöjer!
första syskonbarnet kom till världen, ett positivt inslag i våra liv ;) söt som socker.

jag är så kär i dig så jag kan spricka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0