kommer du hit då


idag har vart en relativt bra dag,
vaknade skapligt och gick då ut och gick med jenny ett varv runt max :) det var trevligt!
sen kom jag hem och åt mina nya flingor till frukost, oj vad de var goda.! :D hahaa. sen cyklade jag till stan och kollade på jogging skor, hittade eventuellt ett per.. ska kolla imorgon också. samt en väska som jag kanske vill ha, har inte bestämt mig ritkgit än..  sen iallfall cyklade jag hem och vilade en stund. sen åkte jag iväg och tränade, haha, värdelöst.. sen så mötte jag philip i stan, så vi cyklade hem tillsammans :Dså träffade vi maja också, stackarn att vara sjuk =(  hm, sen har jag vart hemma, städat mitt rum, måste jag göra någon mer dag, för det blev ine så ordentligt, men iallafall, och fså har jag fått en Tv :D passar mycket bättre till min tv-bänk än den förra tvn, så det var ju kuul. :) nu på kvällen var jag ute och gick en sväng, så mötte jag annica och adam :) så vi bestämde oss för att ta en promenad tidigt imorgonbittin, innan jag cyklar iväg till ikanohuset :D  hoppas det blir lite varmare snart! ser på smhi nu att det ska bli ganska bra imorgon på kvällen, och ganska bra på torsdag förmiddag.. 

jag har en hemlighet som ingen annan vet. ;)

nattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0