vi kom varandra närmre, du&jag i vår

nytt år nu, snart.
ska bli så skönt, ut med det gamla -och in med det nya!

vart mycket som hänt det här året, saker jag aldrig vill uppleva igen. även om det kanske är oundvikligt.
mycket bra saker har också hänt. saker jag kommer minnas i resten av livet :)
flera gånger har jag blivit rädd för mig själv, rädd att jag är så jävla nära på att ge upp hoppet på allt.
det har vart för mycket många gånger, överdeterminerat, så att säga. men, jag har ju överlevt.
mamma och jag har kommit närmre varandra, medan jag tappat kontakten med andra.
bättre vänner, närmre vänner. i love it.
gamla sår har rivits upp på nytt. om man bara fick glömma på riktigt. men jag antar att det inte går.

till nästa år. har jag iallafall lovat mig själv att vara ärlig.
mot mig själv & mot andra.. det fungerar inte längre. jag ska, tala ut..
börja lita mer på mig själv & tänka mer på mig själv.
börja inse faktum och inte blunda fördet oundvikliga, det kommer ske. förr eller senare -iknow it.

deprimerade inlägg. jaaaap. haha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0