ont det gör ont

hur många gånger sjunger de "ONT" i den låten maja? (och alla andra)
iallafall så många gånger  UPPHÖJT till TIO har jag ont. >.<

mitt jäävla huvud. fyfaaan :/
haft ont hur länge som helst nu, vill ju aldrig gå över och bli BRA.
blir tokig.

helgen har iallafall vart underbar och välbehövd.
vart med philip!
i fredags minns jag inte vad vi gjorde, såg film tror jag.. :)
och igår så myyste vi hela dagen och kvällen o natten och åt god mat & såg på film :)
hur trevligt som helst. idag myste vi hela morgonen tills jag var tvungen att åka hem och sätta mig framför skolböckerna, det suuger.  JAG ÄLSKAR DIG
iallafall så har jag pluggat från förmiddan tills nu typ. var visserligen på ikano en timma med :)
det var kul !
imorn blir det  att gå på ivvalet, sen hem.. huvudvärken altså :S usch. måste plygga inför NP på tisdag också.
kommande veckorna blir helvete.
49 : Tisdag : NP Matte, Fredag: NP Matte i FYRA TIMMAR
50: Måndag: Iv-vals prov,  Ons: Svenska prov, Torsdag: Psykologi prov, Fredag: NP MATTE
51: Samhälls & Omvårdnads arbete ska in..

VECKA FEMTIO blir min DÖD.
svenskan är mest oviktig, om shakespear, :S såå. den blir det nog inte mycket engagemang i.
vecka femtioetts uppgifter är jag typ redan klara med.. så det är ju skönt. har skrivit ner alla frågor på psykologin, så det är ju bara börja läsa in. DET MÅSTE GÅ, DET SKA GÅ.

GOODNIGHT

Kommentarer
Postat av: fiola

26 gånger!!! (fast när jag sjöng andra gången fick jag bara 24 :/ vältigt kontigt menmen)
nu slipper du undra över dt iaf :)
skönt va?! nu kanske huvudvärken släpper!! tsshihi

sakna dig i skolan
pussss

2007-12-03 @ 15:50:28
Postat av: miriam

AAHH
det är därför huvudvärken gått över.
tack babe

2007-12-05 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0