never met a girl like you before

öhm, ingen mer skoula på de här året, känns heeelt okej :)
betygen har blivit som jag räknat med, eller engelskan blev bättre..
men förövrigt så har allt gått braae.
veckans sämsta va iallafall att mormor ställt in sitt kalas =(
men bästa är att hon & morfar kommer hit på jul och äter tårta med mig :) 
fredag till söndag kommer Andreas och hans sambo hit, blir trevligt:)
måndag blir det julafton och onsdag blire fördelsedag. haha, meningslöst.
på torsdag ska jag med maja på stan, sen ska jag vara barnvakt till Joona en stund,
sen ska jag med Tess o baka lussekatter. ;)

i hope ..


jag är tacksam att jag har dig som vän.

NYTT ÅR SNART.
helvetetes så skönt det ska bli att lämna det här året bakom sig.
även om även det haft sina ljusa stunder.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en supermysig kväll :)

2007-12-18 @ 19:05:12
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0