lallalaaalaa

jodå, dagen igår.. var bästa dagen på hela året. trust me.
först matten, var så nervös på morgonen så jag vet inte vad,
men sen när vi fick provet bestämde jag mig för att ta det lungt,
och jag tror faktikst det gick bra :)
men fyra timmars matte prov, är något jag aldrig vill göra om :S

sen kom jag hem :)
då var det med super bra :D systrar var hemma
& jag fick blomor av en som kom och lämnade dem,
haha.. ;) det var av han som körde på mig för ett par veckor sen. det var tacksamt. :D

SEN var det LARS !
FAAAN VAD UNDERBART !
ingen har längtat som jag INGEEN. och det var perfekt :D
OHHHH, HAN ÄR UNDERBAR !
VILL HA TILLBAKA IGÅR!!

men så blir det sommarkonsert också :D
YEY :D

idag suger.


Kommentarer
Postat av: majaa

joo tro mig JAG också!!!!!

underbart va de!!!!hade inte vart desamma utan dig!!! du,jag o lasse

2007-12-08 @ 16:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0